Rossz anya vagyok, mert - Jó anya vagyok, mert

Nemsokára 3 éves leszel és én borzalmas anya vagyok, mert

  • 1 éves korod óta dolgozom
  • nemcsak a pénzért dolgozom
  • magam miatt is dolgozom
  • apád van veled otthon, és nem én 
  • heti 2-szer napközibe jársz 
  • nem tudunk elég pénzt előteremteni ahhoz, hogy csak úgy elmehessünk az országból
  • nem találok magamnak és apádnak sem olyan állást, amivel szintén megtehetnénk ezt
  • csak 5 ébren töltött órát töltünk együtt hétköznaponként és ennyit is csak azért, mert apáddal mindig értem jöttök és elkísértek munkába 
  • apád munkahelyének megmaradásához valószínűleg nem teszek meg mindent
  • nincs mindig türelmem ahhoz, hogy egy nap 34-szer mondd azt, hogy mami
  • szeretek egyedül vécézni
  • napközben keveset tudunk beszélni telefonon
  • a nagyszüleidre nem bízlak rá eleget
  • túl gyakran kiabálok 
  • nem engedlek minden éjjel az ágyunkba
  • hetek óta elfelejtem felhívni a gyerekorvost státuszidőpontért 
  • nem élünk patikarendben otthon, sőt 

 

Elég jó anya vagyok, mert 

 

  • jobban szeretlek bárminél
  • csodás bölcsibe jársz
  • csodás óvodába fogsz
  • viszünk téged sok jó gyerekprogramra
  • bejárod velünk a világot
  • jó környéken lakunk
  • cruelty-free módon vezetjük a háztartást, a jövődért
  • szelektíven gyűjtünk a jövődért
  • nem autózunk, a jövődért 
  • értelmes pénzt keresek 
  • minden nem kötelező oltást is megkaptál
  • képernyőmentesen nevelünk 
  • te mindig nevetsz
  • folyton próbálkozom, hogy eljussunk egy olyan országba, ahol nem ilyenek a mindennapok

 

Mindenesetre, Bertie, sokkal több a borzalmas anya pont. Megígérem, hogy próbálkozom, hogy ne legyen így mindig. 

badmom_1.jpg