20 jel arra, hogy otthon lenni a gyerekkel olyan, mint az egyetemen

  1. Jó lesz a tegnap esti pizza még ma nekem ebédre.
  2. Minden reggel keményen koránkelés van, amit soha nem akarok.
  3. Órák (etetések) tördelik részekre a napomat.
  4. Ez a mandarin a gyereknek már túl löttyedt, de vajon én még megegyem?
  5. Mikor is takarítottam utoljára?
  6. Mire kikerültem a gimiből, én voltam a szenior, aztán megint kezdő lettem. A munkámban már jól tájékozódom, jön a gyerekvállalás és minden dolog teljesen új lesz.
  7. Minden feladatra, amit elvégzek, az emberek legyintenek, hogy erre képes lenne bárki.
  8. És a fizetés is szar érte.
  9. Az első hetekben az éjjel és a nappal teljes egészében felcserélődhet egymással.
  10. Rugalmasan oszthatom be az időmet.
  11. Rugalmasan oszthatom be az időmet a 11.000 dolog között, amit egy nap el kell végeznem.
  12. Rugalmasan oszthatom be az időmet, hogy akkor menjek boltba, amikor nincs tömeg. Mondjuk csak a window shopping miatt, lásd 8. pont.
  13. Minden újabb fejlődési lépcsőnél azt érzem, bármikor elbukhatok (a vizsgán).
  14. Már az első félév végén azon jár az agyam, milyen állást találok majd utána.
  15. Emberek nem szólítanak a nevemen, és rengeteg kérdést tesznek fel (anyuka vs hallgató).
  16. A kismamaság és az egyetemistáskodás is csoportképző erő. De mindkettő olyan közös tulajdonság. ami a jellemet egyáltalán nem határozza meg.
  17. Itt mindenki sokkal lazábban tudja csinálni a dolgokat, mint én. 
  18. Van egy instruktorom, aki folyamatosan a nyomomban van és figyeli minden léptemet.
  19. Tényleg mindenkinek vettek a szülei egy budapesti lakást?!
  20. Bár tudnék egész nap úgy járkálni, hogy be van húzva a hasam.

kismamasag.jpg