Fodrásznál Bertievel

Mikor Bertie még 3 hónapos körüli volt, akkor volt velem először fodrásznál. Az egy nagy, ám mindig üres fodrászszalon volt, és nyár. Vagyis sok ablak, jó idő. Azt még végigaludta, ezért nem is volt olyan érdekes sztori, mint a legutóbbi.

A múlt héten voltam ismét Bertie-vel hajat festetni. Egy ilyen etap kb. 2-2,5 órát tart, először megbeszéljük a festéket, aztán felkeni a fodrász. Aztán várunk úgy fél órát, aztán összemossa az aljával, még kb. 15 perc, majd vágás, szárítás. És mivel rengeteg hajam van (sajnos még mindig alig hullik a terhesség óta.:/), így az eltart elég sokáig. Bertie-ről beérve a szalonba levettem az esővédőt, a pulcsiját, a takaróját, hogy ne legyen melege. Nem értem azt a szalont egyébként. Aki lakott már 5 m-es belmagasságú lakásban, ami nem épp kicsi, az tudja, hogy szinte lehetetlen felfűteni, na ezeknek aztán megy!:)))

Bertie most egyáltalán nem aludt a fodrásznál töltött idő alatt. Szerelmesen nézte a fodrászlányt, amikor a hajamat kente a festékkel, evett, amíg ültünk, várva, hogy az oxi tegye, amit kell neki. A gyerek tud egyedül tápszert enni már, meg tudja fogni az üveget egy fogókarral. Flörtölt két fodrász sráccal, az egyikük, amíg a frufrumat vágták, elvitte Bertie-t, hogy kicsit körbenézhessen a szalonban.:)) Akkora nevetgélés volt meg mosolygás, hogy csak na! Egy ideig a babakocsiban volt (evés és játék közben), aztán a hajszárításkor kikérte magát a kocsiból az ölembe, ahol elképesztően alaposan megfigyelte, hogyan is kell ezt csinálni. Egyébként, 3 hónapos kora óta olyannyira szerelmes a fákba, hogy azt hittük, erdész lesz belőle. Mióta jobban mocorog a lakásban, mindig befekszik valami alá, és szerelést tettet, vagyis biztosak voltunk az autószerelésben. Aztán, most már a fodrászt sem zárjuk ki, hogy az lesz az egyik dreamjobja. Hajrá, Bertie!

És most jöhet az ítélkezés. 3....2....1...Tudom, tudom, miért nem tudott rá vigyázni az apja? Mert 1. tanítani volt, és 2. szeretek a gyerekkel lenni és 3. nem szabad szerintem megóvni mindentől, neki ez egy hatalmas élmény volt.:) Tudom, tudom, ez nem a gyerek érdeke volt. Nem, de én is ember vagyok, aki nem szeret ősz és/vagy lenőtt hajú lenni. Ahogy Aldric szokta mondani, Isten bocsássa meg ezt nekem, mert a magyar anyák nem fogják:D

hair.jpg