2019 az óriási életesemények éve lesz! 1. rész: beiratkozás az óvodába

 Bertie április elejétől otthagyja a bölcsit, és a nemzetközi területek felé elmozdulva kezd egy angol nyelvű Montessoriban. Bár, hozzátartozik az igazsághoz, hogy még három napra vissza fog menni április végén, mert az oviban tavaszi szünet lesz. 

A bölcsiben februártól heti 3 napot lesz benn, az oviban is eleinte így kezd heti 3 nappal, aztán meglátjuk, mi felel majd meg neki és nekünk. 

Az oviban tehát április első hetében kezd, egy hónappal a 3. születésnapja után. 

Mi kellett az ovis beiratkozáshoz? 

  • a kitöltött jelentkezési lap
  • regisztrációs díj befizetése 
  • a gyerek oltási könyvének másolata 
  • a gyerek anyakönyvi kivonatának másolata
  • a gyerek személyi igazolványának másolata
  • a gyerek lakcímigazolványának másolata 
  • a szülők személyi igazolványának másolata 
  • a szülők lakcímigazolványának másolata 
  • a gyerek taj kártyájának másolata 
  • a gyerek adókártyájának másolata 
  • kezdés előtti hétről egy közösségbe mehet, mert nem fertőző igazolás a gyermekorvostól 

Mit érzünk?

  • Félelmet a nagy döntés miatt.
  • Boldogságot a valószínűleg jó döntés miatt.
  • Hálát a családi napköziben eltöltött 2 év miatt.
  • Örömöt, mert a gyerek is nagyon izgatott a váltás miatt.
  • Izgalmat, mert én is végre rendesen részese lehetek a gyerek vitelének, hozatalának.
  • Aggódást, hogy jól bánnak-e majd vele az új helyen is. 

Bárhogyan is, ez egy csodás, új időszak lesz az életünkben, mindannyiunk számára. Nagy változás, de remélhetőleg jó változás! 

Az a régi terasz és a nagy folyó
Sok-sok emlék, sok kakaó
Akkor még persze tudtuk, mi a szép, s mi a jó
Én megkértem a kezedet, de te megmostad a fejemet
Így játszottunk, míg értünk jött a mama
Bölcsibe' volna lenni újra jó, folyna a sok-sok habos kakaó
Én lekapartam a vörös gittet
És az édes kis praclid ott is segített
Galacsinná gyűrtük, cél a folyó
De én nem tudtam még addig eldobni,
És te ugyanígy tudtál nevetni
Ha elrontottam valamit, ügyetlen voltam
Bölcsibe' volna lenni újra jó, folyna a sok-sok habos kakaó