Egy dolgos babanap a munkahelyen

Tegnap 'Hozd be a gyereked a munkahelyedre!' nap volt a munkahelyünkön. Persze, nem a menő ausztrál tematikus nap értelemben, hanem "nem tudunk 3 hónapnyi szabit kivenni" indíttatásból. Na, szóval a mi gyerekünk is ott nyomult egész nap.

Reggel volt egy alagút látogatás, megnéztük mindhárman (és még egy csapatnyi kolléga) az eldugott zeg-zugos pincét a leendő BM épületében. Használni fogják még azt a lerobbant Telefonszobát és Kiértékelő (lehallgató) szobát is, én azt mondom!:D Na, szóval azt Bertie nagyrészt végigaludta a kenguruban, mi meg nagyon élveztük. Jó, Aldric talán kicsit pánikolt a szűk, alacsony folyosókon, de nekem azok is hatalmas báltermek.

OLYAN JÓ VOLT EMBEREK KÖZT LENNI! El se tudom mondani, mennyire. Pedig gyakran találkozom külön Bertievel és együtt Aldrickal is barátnőimmel, barátainkkal. De mégis! Ez olyan jó volt! Valószínűleg úgy örültem mindenkinek és úgy csacsogtam egész nap, mint egy cinke.:)) 

Aztán, Aldric irodájában evett egyet Bertie, jót aludt, mi dolgoztunk valami munkán, aztán már ebédeltünk is. Ebéd után Aldricnak volt egy meetingje, én meg Bertie-vel szórakoztam a földön. Hason fekve sikítozott engem nézve, és nagyokat nevetett.:) Aztán én elindultam fogorvoshoz, cserélték a gyökértömésemet, visszaszaladtam értük a munkahelyre és együtt hazasétáltunk.

A gyerek kellékei: a szokás dolgok (kaja, pelus, stb.) és egy plüssbirka, egy-két rágóka, egy takaró, egy pléd a földre és indulhat a buli!:)

Tegnapi sétamennyiség btw: 4,6X2 km +hegyi csalinkázás, vagyis kb. 10 km. Juhú, let's get back in shape!

babyatwork.jpg