Felmondtam és ebbe más is...?

Hát, felmondtam a munkahelyemen. A munkahelyem szuper volt cégként. Szuper volt helyileg, infrastrukturálisan (belül, kívül), és szellemiségében is. Az emberek nagy részét szerettem.

A két közvetlen főnököm, akikkel együtt kellett dolgoznom, viszont tönkretettek lelkileg. Olyan szinten volt megalázó, gonosz, és hektikus a viselkedésük, hogy azt vettük észre, hogy ideges vagyok, már otthon is csak arról beszélünk, hogy nekem szar és hogy hogyan szabaduljunk ki ebből a helyzetből.

Nos, most felmondtam, a trigger egy káromkodva üvöltözéses jelenet volt, a közvetlen főnökömtől. Aldrickal már többször beszéltük a felmondásomat, mert nem elég kreatív a munkám (hogy szépen fejezzem ki magam) és mert nem bánnak velem jól itt, a nem becsülnek meg szintén enyhe kifejezés volna erre. Viszont sosem akartam volna úgy távozni, hogy nincs másik állásajánlatom, de nem volt lehetőségem a feszített (érzelmileg és fizikailag is) munkatempó mellett. Hát, most így esett.

Szóval, ismét vissza a munkaerőpiacra.

Sajnos a biztosítást magam után kell fizetem, mert Aldricnál van a GYED, így nem vagyok biztosítva decembertől. És, februárig találnom kell új állást (addig van GYED), hogy a hitel feltételeként támasztott fizetési összeget biztosítani tudjuk a számlánkon meg hogy megéljünk. Viszont már van tapasztalatom multinál, a német tudásomat is valamennyire szintre hoztam és kicsit dörzsöltebb és nagyobb teherbírású is lettem időközben. 

Kisgyerekesként ezt nem tehettem volna meg. Sőt, felelős emberként sem. De muszáj volt. Szükség törvényt bont.

Szóval:

back.jpg