Te mikorra kaptad vissza a saját tested teljesen a szülés után?

A terhességem alatt nekem főként a hasam mérete változott. Hízás és terhességi növekedés szintjén is. Persze biztosan vastagodtak a combjaim kicsit, meg a karjaim, de az nem volt feltűnő. Valahol viszont nyilván volt a 14 kg hízás.

A szülés után egy darabig fotózgattam a hasam alakulását. Arról a posztot itt találjátok, a fogyási módszereimről pedig itt írtam. Akkoriban úgy éreztem, igen, ez már az én testem. De ez nem volt igaz.

Amikor a gyereket kivették a hasamból, és rám tették a haskötőt, felkiáltottam Aldricnak, hogy "nézd, de kicsi a hasam, tök jó". De nem volt az. Csak hát ugye kisebb volt és jó volt látni. Aztán, amikor két hetes volt Bertie és először tudtam elsétálni egészen a Margit-szigetig (ez kb 4 km-t jelentett), akkor már úgy pózoltam a fotókon, mint egy modell. Pedig közel sem voltam az, ha megnézitek a fenti első posztot.:) Bár az is igaz, hogy a ruháim jók voltak, de a hasam még nagyobb volt, mint kellene.

Aztán, amikor a gyerek 3 hónapos korában már nem volt nagyobb a hasam a szokásosnál, csak kicsit lógott a bőröm még, akkor szintén úgy éreztem, hogy nahát, milyen csinos vagyok. Mondanom sem kell, visszanézve a belsős fotóinkat, hát nem voltam az.

Most 16 hónapos a gyerek és a hasam ismét teljesen lapos, a császáros vágás környéke nem fura érzés borotváláskor. Most vagyok ismét egyedül a testemben, és ez a test már tényleg a sajátom. Nem a "de jó, végül is, alig látszik már" test, mint ami eddig volt.

Mondják sokan azt az egy évet, ami kell a regenerálódáshoz, nekem több kellett a teljeshez. Most már viszont már önmagam vagyok önmagamban.:) Gondolom, akik kis korkülönbséggel vállalnak több gyereket, azoknak ez az idő sokkal hamarabb jön el, és így nyugodtan belevágnak ismét. Én nem vagyok ilyen szerencsés.

158 cm vagyok és 52 kg. Szülés előtt 158 cm/56 kg voltam, szülés előtti este pedig 158 cm/70 kg.

body.jpg