Nem minden arany, ami ér!

Legutóbb a 37. hét környékén írtam az aranyérről, a szürrealitásáról itt, a doki kamuzásáról a szülés utáni elmúlásról meg itt. Spoiler: nem múlt el, sőt!

Na, szóval ugyan nem hüvelyi úton szültem, de azért az aranyerem rosszabb lett. Különösen rossz kb. a gyerek 2 hetes korára lett. Addigra már nem tudtam visszanyomni többé, ülni és menni is nehezemre esett. Egy gyulladt, száraz, cseresznye nagyságú förmedvény nőtt a fenekembe. És csak nőtt és nőtt...De mindig jobb lett reggelre, meg aztán a védőnő és a doki is megmondta, hogy el fog múlni, csak teljen el a 6 hét...Így én türelmesen - néha nem olyan türelmesen - vártam/várni akartam.

Egyik éjjeli pelenkázásnál, amit megint csak végignéztem Aldric előadásában, rájöttem, hogy ezzel a fájdalommal valamit kezdeni kell. Rákerestem arra, hogy ha a Reparon, a Sperti, a Detralex se hat, mit lehet tenni. Létezik egy olyan orvos, hogy proktológus. Ő tulajdonképpen seggsebész. Vág, nem gyógyszerez. Rájöttem, hogy ő kell nekem. De hol lehet proktológust találni, aki asap fogadja az embert?

proctor.jpg

Szerda éjjel rátaláltam a Budai Egészségközpontra. Lehet náluk kártyával fizetni, biztosítási kártyával is, és lehet neten is regelni időpontért. Szóval, nem úgy, mint a köcsögöknél a Trombózisközpontban. Na, szóval bejelentkeztem online hozzájuk. Az egyik dokinál még volt péntek délutánra szabad időpont B.I.-hez, lecsaptam rá. Azonnal jött a visszaigazoló email, ami annyira korrekt volt, hogy nemcsak a dokival kapcsolatos infókat, de a parkolóóra telefonszámát is tartalmazta. Kicsit megijedtem, mert nem elég, hogy 17 rugó a doki díja, ha műt, az 20-30 közötti összeg a honlap árai szerint. Aztán, kiderült, hogy ha műt, akkor összesen csak 20.000 Ft-ot kell fizetni, szóval ez így király, ennyit az ember kénytelen lenne egy random sebésznek is adni, zsebbe. :/

Odaérve baromi kedves recepciósok, korrekt ellátás várt. A doki szimpi, az asszisztens szimpi. Az orvos a szemembe néz, és azt mondja, ezt én megműtöm, ha beleegyezik. 2 hét alatt kikezelhetjük gyógyszerrel, de az visszajöhet, és akkor még 2 hétig rosszabbodik az állapota. Rábólintottam a műtétre, 20 perc telt el attól a perctől, hogy beléptem az ajtón, addig, hogy kimentem onnan. Gond nélkül felírt fájdalomcsillapítót, megadta a mobilját, ha baj lenne, ellátott tanácsokkal. Jövő pénteken varratszedés, addig fürdés után Betadine-os gézlap kezelés. Kösz, Bertie, hogy a csonkod miatt van itthon mindkettő.:)

A fizetés valóban gond nélkül ment az EP kártyával, tiszta 21. század. Ahogy beírt időpontra a recis lányka, már jött is az értesítés emailben, amely tartalmazta a szokásos infókat az érkezés, fizetés, parkolás, stb.-ről. Tényleg 21. század. :)

Az egyetlen negatívum a dologban eddig, hogy félek az első kakilástól, mert ma reggel ki kellett szednem a gézlapokat és egyebeket a seggemből és annak környékéről. Na, jó, ha már fanyalgok, a hely maga egy budai villa. Ami szimpi volt Aldricnak, engem viszont egy kommunista drogbáró lakhelyére emlékeztetett, de lehet, hogy csak rettegtem attól, hogy a fenekembe nyúlnak...

Ha jövő pénteken kiszedik a varrataimat a fenekemből, talán vége a terhességnek végre...

UPDATE: túl vagyok az első kakiláson, nem fájt. Csípett, de nem fájt. Jó volt, hogy vettem be Stadalaxot, mert lazítani kell ilyenkor a székletet. A székelést mosdás és Betadine-os gézlap követte. :)