Hogyan konferenciaturistáskodjunk a 3 hónapossal?

Bertie nemrég részt vett egy kétnapos belföldi konferencián. Egyelőre még nem előadóként, hanem csak csendes és néha nem olyan csendes megfigyelőként. Aztán elutazott belföldre egy esküvőre, egyelőre oda is csak megfigyelőként. És most megy a Balatonra 3 napra egy kis "nyaralásra". Én rágom Aldric fülét egy horvát tengerparti egy hétért (ez nagyon szép kifejezés arra a megkeseredett, elkeseredett és önmagamat megalázó, idegörlő könyörgésre, amit művelek), őrülten szar szar szar szar volt ez az egy év. Szeptemberben elutazunk Manchesterbe egy 4 napos konferenciára hárman, és tervben van egy holland és egy lengyel egy-egy hét barátlátogatás télig.

Egyelőre csak a konferencia vs baba tapasztalataimat tudom megosztani. Vagyis, lássuk, hogyan konferenciázzunk 3 hónapossal!

Mit vigyünk magunkkal a gyereknek?

- korrekt ruházat a gyereknek: ing, naci

- 2 napra legalább 10 pelenka

- pelenkázóalátét (eldobható) nagyon hasznos

- babakocsi: konferencia előadás alatt tud benne aludni a baba, a folyosón lehet benne tologatni, ha nyüszögne +esővédő, napernyő, szúnyogháló (egyszerre mindre szükség volt, kb. 5 perces különbségekkel)

- takaró, mert sok helyen volt légkondi és ágyneműből csak nagyobbaknak valót adtak a szállodában

- a szállodában volt utazóágy, de nagyon praktikus vinni, ha nem tudnak biztosítani. Jobb, mintha köztünk alszik a gyerek.

- naptej!!!! 2 óránként kenjük újra!

- szúnyogriasztó, kullancsriasztó: ez mindig hasznos, ha az ember Duna közelébe vagy erdőbe megy

- konferenciára csörgő, ami nem csörög hangosan

- konferenciára cumi, ha nyűglődne a baba

A gyerek összességében jól viselte a workshopot. Első nap végigaludta vagy ette a szekciókat. A második nap már kicsit nyűgösebbnek bizonyult (kurva meleg volt a termekben), akkor végig a sötételt nagy előadóban voltam vele, vigasztaltam, etettem, tologattam. Egy katolikus egyetemen volt ez a rendezvény, olyan volt végig, mintha be lettem volna drogozva. Mindenhol keresztre feszített képzeletbeli lények körülöttem, én nem a megfelelő, ősi módon táplálom a fiunkat, és persze, a percenként mardosó bűntudat, hogy dugtam a házasság előtt is. Ja, és a gyerek után is, pedig nem akarunk többet:D

Fontos még a sok türelem a gyerekhez, mikor hazaérünk. Két napig emberek mosolyogtak rá, csicseregtek neki, ő ugyanezt viszonozta. Itthon meg zsongott a feje egy órán keresztül. Mi hulla fáradtan mentünk vele sétálni, mert anélkül nem nyugodott meg. Nehéz az élet.

Ja, és a gyerek a héten hátról oldalra, majd oldalról hasra fordult, és egyszer az egyik kezével ki is nyomta magát!!!

streber.jpg