Az első dolgos hét eltelt

Egy hete dolgozom 8 órában. Reggel 9-től délután 17:30-ig vagyok benn, ebben benne van egy félórás ebédszünet is.

A hétköznapjaink így telnek:

  • 6:00- Bertie felkel, megetetem. Addig Aldric kávét tesz fel, kikészíti a vitaminjainkat, beágyaz. Etetés után én megmosom a gyerek fogát (ezen a héten váltottunk fogkrémre és rendes fogkefére nála), megiszom a kv-mat, fogat és arcot mosok, sminkelek és felöltözöm.
  • 6:30-Aldric felöltözik, Bertie-t pelenkázzuk (ketten, mert amúgy bemozogja a teret), felöltöztetjük, kicsit járkál még a lakásban.
  • 7:00- Gyalog elindulunk hárman a munkahelyemre. Közben beugrunk egy pékségbe reggelizni vagy reggeliért, hangulattól és tömegtől függően.
  • 8:45- Odaérünk a munkahelyem melletti játszótérre, Bertie hintázik, homokozik, sétál. 9-re bemegyek az irodába.
  • Napközben én dolgozom, meg kimegyek ebédelni, Aldric és Bertie pedig vagy hazasétálnak vagy hazavillamosoznak és valakivel együtt ebédelnek Aldric bubble-jéből.
  • Délután Aldric beteszi a kádba Bertie-t, gyümit ad neki, majd elindulnak értem. Ha gyalog jönnek, akkor 4-kor legkésőbb elindulnak, ha villamossal, akkor jóval később is elég.
  • 17:30-kor találkozunk az épület előtt, hazasétálunk, közben vacsizunk valahol. Bertie is és mi is (Bertie tejitalt).
  • 20:00- hazaértünk, Bertie lefekszik aludni, mi sorozatozunk, fürdünk, szórakozunk.
  • 21:30- lefekszünk aludni.

A hétvége:

Tegnap elmentünk egy nagyot (14km-t) sétálni. Együtt ettünk az egyik kedvenc helyünkön, délután pedig végre ismét Friends maratont néztünk, ahogy régen.:)

Ma délelőtt Aldric dolgozik itthon, én meg kicsit takarítgatok, mosok, rendezgetem a dolgainkat. Délután megyünk a CEU-s tüntire. Mert nem szarjuk le teljesen a gyerek jövőjét. #istandwithceu #aceuvalvagyok #szabadországszabadegyetem

szabad.jpg

Bertie étkezése:

  • 6:00 reggeli: egy üveg bébiétel (gyümölcs müzlivel)
  • 9:00 tízórai: egy fél kifli és 120 ml tehéntej
  • 12:00 ebéd: egy üveg bébiétel (főzelék hússal)
  • 14:30 uzsi: 120 ml tej vagy tejital és egy fél kifli.
  • 17:30 vacsi: 240 ml tejital és kap abból, amit mi eszünk (zöldség, kifli, sajt)

Ami jó ebben az életben:

  • napi kb 14 km séta a levegőn
  • közös játszóterezés
  • napi 4 óra hármasban, intenzív közelségben eltöltött idő
  • a következő hónaptól a pénz miatti aggodalmaink is hosszú időre megszűnnek
  • elképesztően inspiráló a közeg szellemileg benn az irodában
  • értékesebbnek érzem magam, nem érzem úgy, hogy ezt bárki meg tudná csinálni
  • mivel az irodában szabadon mozoghatok, a hatalmas tetőteraszon vagy a közös helyiségekben is lehet dolgozni, így szabadnak érzem magam egész nap

Ami még szokatlan:

  • este alig jut idő itthon valamire (pl. nincs erőm másnapra főzni, így mindennap valamit ott kell vennem, és nem nagyon akarom ezt így)
  • minden Aldricra marad (ügyintézés, orvoshoz menetel, pelenkavásárlás, a gyerek ellátása)
  • mindent nekem is észben kell tartanom (két lakás ügyeit, gyerekorvos, védőnő ügyeit), amiket eddig én intéztem
  • nincsenek azok a napok, amikor Bertie-vel kettesben ültünk az arborétumban egy pléden és bubit fújtam neki
  • hiányoznak, mert bár naponta tudunk azért a pisiszüneteimben beszélni eleget, azért a közelségük jobb lenne.:)