Spontán hozzátáplálás V-vel

Mostanában olyan youtube blogger stílusú címeket adok a bejegyzéseknek és ez nem tetszik. Na de ezen lépjünk is túl!:)

Szóval, tegnap délután Bertie evett tápszert Aldric ölében. Aldric unokahúga, V. is nálunk volt. Ettünk egy kis almát a kiscsajjal, aztán hirtelen ötlettől vezérelve kentem egy babakanálra egy pici almát. De csak úgy a felületére. Bertie-nek tetszett és kért még. Először késsel apróra vágással szerencsétlenkedtem (és az nem olyan, mint a főzőműsorokban ám!), aztán eszembe jutott a pici mozsarunk. Fogtam, megpürésítettem vele egy kis almát és Bertie azt is szívesen fogadta! Nem volt ez másként a mai őszibarackkal sem, amiből két 1x1 cm-es darabot megevett pürésítve. Tápszer után.:)

Bertie tegnap, azaz 5 hónaposan és 18 naposan elkezdett hozzátáplálódni!:)

Ez alatt a két nap alatt felfedeztem valamit: sokkal jobb előtte lefagyasztani egy napra a gyümölcsöt, mert sokkal könnyebb összetörni a mozsárban, mint a "frisset".:) Hát még a fánkot milyen könnyű lesz majd összetörni!:D

brokkoli.jpg