Milyen érzés a hiány?

Mióta 8 órában dolgozom, ébren kb. 5 órát látom naponta Bertie-t. 6:00-9:00-ig és este fél 6-tól fél 8-ig (akkor alszik el). Nem volt ez másként akkor sem, amikor még otthon voltam vele, hiszen ennyit akkoriban még nyugodtan végigaludt nappal is, de most mégis minden teljesen más.

Egyrészt vannak a bölcsis napok. Akkor könnyebb. Akkor tudom, hogy egy csodás helyen van, játszóházzal, kacsákkal, csodás gondozókkal, természeti környezetben. És tudom, hogy Aldric és az én munkahelyem is fél órányi sétára van a helytől, így közel érzem őt magamhoz.

Amikor otthon vannak Aldrickal, akkor is megvan a napi 5 óra aktív együttlét a gyerekkel, de akkor sokkal nehezebb. Nem azért, mert akkor aggódnék a testi épségéért. Hanem, mert egyrészt egy csomót tudunk Aldrickal telefonon és neten beszélni, így néha, ha kihangosít Bertie-nek engem, akkor belehalok, úgy szeretem őt. Nehéz, mert ő nevet, örül nekem és kiabál. Nehéz, mert fizikailag is messzebb vannak tőlem, 1:40 sétányira. És kicsit persze irigylem is azt, hogy egyrészt a szabadban lehetnek, másrészt rugalmasan osztják be a napjukat és főként azt, hogy együtt lehetnek. Olyankor én is velük akarok lenni.

Néha nagyon nehéz, mert nagyon hiányzik Bertie. Mióta dolgozom, sokat mélyült a kapcsolatunk, koncentrálódott az együtt töltött minőségi idő. Kaptam egy reggel és este csak rám figyelő, boldog, kiegyensúlyozott, barátságos gyereket. Eddig se volt kutya, de most aztán! Persze, mindezt amellett, hogy a hétvégéket hajlamosak vagyunk édes 3-asban tartalmasan eltölteni (Humi cicával együtt négyesben).

De néha rámtör az érzés, hogy úúúúúúúúúúúúgy mennék velük arborétumba, parkozni, a Normafára, a Városligetbe, az Állatkertbe és minden más szuper helyre, ahová régen jártunk hárman. Főleg most nehéz, hogy nemsokára nyár lesz, meg hogy hétvégén minden ilyen hely tele van. És tudom, hogy ez maga az élet, de...

...de néha megint elképzelem azt a szigetet, ahol hármasban éldegélhetünk és raffia szoknyákat fonhatunk a turistáknak...

And who's to say this isn't what happens? Who can tell me that my fantasies won't come true? Just this once.

/Scrubs: JD/