6 hónapos státusz és az autósok

Voltunk Bertie-vel a 6 hónapos státuszon. A gyerek 8800 g és 72 cm (a centi képlékeny, főleg, hogy legutóbbi is ennyi volt. A gyerek mozgása tökéletes, nemsoká kúszni is fog a dokinő szerint. Bertie ma is nagyon kedves volt mindenkivel, nagyokat nevetett, flörtölt. A doki azt mondta, a hozzátáplálás jó így, viszont gyümölcsöt délután kapjon, ebédre pedig főzelékeket. Mert az úgy lesz majd akkor is, ha a gyereket államosítják (bölcsi, ovi, suli). Ez két dolog miatt is érdekes. 1. Egy kitalált életmód miatt kell a gyereket teljesen máshogy szoktatni, mint amit az ő evési logikája kíván. 2. Aztán 19 évesen megint le kell szoknia róla, hiszen nem ebédre fog enni meleget onnantól, hanem vacsorára. Magyarország.

Aztán hazafelé egy lámpás kereszteződésben a zöldön mentem volna éppen át, amikor 3 autó hajtott át előttem és már villogott a zöld, amikorra megszánt egy rendőrautó és átengedett. Megköszöntem neki, és a többi autó felé kitártam a karjaimat. Szerencséjük volt velem, Aldric üvölteni meg mutogatni szokott.:D Aztán egy sarok múlva ugyanaz a rendőr megkérdezte, hogy mi volt a baj a kereszteződésben. Elmondtam neki, hogy fél év alatt (mióta hendikeppes vagyok a babakocsi miatt), teljesen megváltozott az életem. Konkrétan vannak zöldek, amiket lekések, mert nem akarom a halálba tolni a gyereket. A Jászain pl. egy autó a zöldön áthaladó gyalogosok közé hajtott ma, gondolván, még átfér. Hát átfért. A Pozsonyi végén legutóbb 25 autót kellett megvárnom, mielőtt egy átengedett a zebrán (tényleg, direkt számoltam). Az egyik 4 sávos útnál 7 mp-ig van zöld, a házunk közelében meg elvették a járdát mindkét oldalon (az egyiknél építkezés miatt, a másiknál bukkanós parkolót csináltak). És kurvára elegem van abból, hogy gyalogosként "elférek a két lámpa között" és így a tápláléklánc legalján kullogok. Az anyósom pl. amikor úgy enged át gyalogosokat, hogy azoknak van elsőbbsége (!!!!!) pikírten meg is jegyzi, hogy "legalább megköszönhetnék, hogy átengedem". Valóban! Köszönjük, kedves autósok, hogy nem öltök meg minket fényes nappal a nyílt utcán. Na jó, ez nem vonatkozik a BMW-sekre és Audisokra, akik elől az ember természetesen visszarántja a babakocsit. :)

Nem vagyok hajlandó soha többé megköszönni, hogy átengednek! Nem akarom alárendeltnek érezni magam a gépben közlekedőkkel szemben! Nem akarok olyan járdákat, ahol úgy parkolnak a kocsik, hogy babakocsival nem bírok arrafelé közlekedni!

Miért nem tudunk csak úgy együtt élni és együtt létezni?

baby.jpg