Bertie megtalálta a kezét, én meg a kiutat a gyulladásból

Bertie a héten végre megtalálta úgy igazán a kezét. Tudja vele fogni a térdét, amikor a babakocsiban van. Tud vele arcot simogatni, vagyis inkább tapogatni, mikor az ágyunkban fekszik reggelente. Tud vele gyűrni textilpelust maga alatt a kiságyában, és tud magához húzni babakocsijátékokat a kocsiban.

A régi védőnőnk, az orvosunkhoz tartozó védőnő, az orvosunk és az új védőnő is megállapította, hogy Bertie le van maradva a mozgásfejlődésben. Nem tartja a fejét rendesen, rühell hason lenni, nem teszi maga alá a kezét és nem nézelődik felfelé hason fekve. Sajnos nem vagyok férfi, hogy azt mondjam, ez csak nők véleménye. Tudjátok, moo-point, like what the cow says, just moo. Szóval hajlamosak vagyunk hinni ennyi "szakvéleménynek", de szerdán megyünk majd ortopédushoz is, hogy megnézze egy tényleges szakorvos is. Azon kiderül az is, hogy kell-e majd a továbbiakban is terpeszpelust viselnie, és az, hogy mi a helyzet a csípőcsonttal.

A gyerek megtanult nevetni. Úgy értem, hangosan kacagni, nemcsak mosolyogni. Csodálom őt, amiért maga a megtestesült nyugalom és jófejség egész nap. Vagy mosolyog, vagy vicces arcokat vág alvás közben vagy valami mást jófejkedik. Remélem, ilyen csodás ember marad.

Nekem meg elmúlt végre a méhszurkálásom, ami megkeserítette a mindennapokat. Ha már a fogorvosnál felírtak volna antibiotikumot, az egész nem is lett volna. Elmentem 3 fogorvoshoz, és 2 nőgyógyászhoz, mire felírt valaki végre gyulladásra valamit. Azt hiszem, Magyarország 1945-ben tart, és nemcsak arra gondolok, amit O.V. csinál az országgal, de arra is, hogy nálunk még nem találták fel az antibiotikumot.

Menzesz és Nuvaring szülés után. Ez a második Nuvaringes hónapom volt, néha van barnázás, egy hétig véreztem a múltkor, kíváncsi leszek a mostanira.

Intimtölcsér a szülés után. Nemcsak a hasamon, a bankszámlámon és a munkaerőpiaci helyzetemen látom, hogy szültem, hanem a hüvelyemen is. Persze, nem jött ki rajta egy gyerek, de mégis nagyobb lett. Szex közben ezt nem érzem, de az intimtölcsérből vennem kell egy nagyobbat, a tenyészkancáknak való változatot, mert kifolyik mellette a vér.

nuvaring.jpg